5 Temmuz 2009 Pazar

Hacettepe Mezunu Sitem'in İşsizlik İsyanı


Haberin Ayrıntısı

2000 yılında üniversiteden mezun olduğunu ancak bir türlü iş bulamadığını belirterek hikayesini şöyle anlattı: “Hacettepe İstatistik Bölümü'nü kazandım. 2000 yılında mezun olduktan sonra 2 yıl boyunca iş aradım. Zaman geçtikçe bunalıma girmeye başladım ve sorunu kendimde aramaya başladım. Ne yaptıysam iş bulamadım. İş bulamayınca başka bir çare olarak İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü'nde Endüstriyel Davranış alanında yüksek lisans yaptım. Ancak bu da yetmedi. Sadece bu dönemde 2 kez iş buldum. 2007 yılında Manisa'daki bir firmada satış temsilcisi olarak işe girdim, ancak kriz nedeniyle arkadaşlarımla birlikte toplu olarak işten çıkarıldım. Aynı yıl içinde Ankara'da başka bir firmaya girdim. Oradan da aynı nedenle çıkarıldım.”

Hiç yorum yok: