13 Temmuz 2009 Pazartesi

Adaylar Uyandı : Birinciler Artık Doktor Olmak İstiyor


ÖSS'de sözel, eşit ağırlık, sayısal ve yabancı dil bölümlerinde birinciliği elde eden öğrencilerin ortak hedefi tıp fakültesi. Doktorluk aynı zamanda devlette iş bulmanın en sağlam , risksiz ve kolay yolu .

1. Sayısal-2 Türkiye birincisi Çağatay Ermiş (Özel Fatih Fen Lisesi) : Sadece bu sınavın önümdeki 50 yılımın nasıl geçeceğini belirleyeceğini düşünerek çalıştım. Tıp öğrenimi görmeyi hedefliyorum.

2. Sayısal-1 Birincisi Gülşen Yücel (Aydın Fen Lisesi): Tıp fakültesi okuyarak, doktor olmak istiyorum.

3.Eşit Ağırlık-2 Türkiye birincisi Mücahit Erdoğan (Çapa Anadolu Öğretmen Lisesi) : ''İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni tercih edeceğim''

4.ÖSS'de Sözel-1, Eşit Ağırlık-1 Türkiye birincisi, Sayısal-1 ikincisi Mustafa Öztürk (Kayseri Özel Hisarcıklıoğlu Fen Lisesi) :''İdealim vatana, millete hayrı dokunacak bir doktor olmak .Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni tercih edeceğim''

5.Yabancı Dil İngilizce Alanında Türkiye birincisi, Eşit Ağırlık-1 ve Sözel-1 puan türünde Türkiye üçüncüsü Berkay Dertsiz (Özel Amerikan Robert Lisesi) : ''Başarılı mıyım. Bilmiyorum .öyle gözüküyor. Bu bir araç. Benim hedefim tıp. Tıp okumak için araç. Çapa ya Hacettepe Tıp Fakültesi'nde öğrenim görmek istiyorum ''

6.Sözel-2 Türkiye 1.'si Serhat Güzel (Özel Fatih Fen Lisesi) : ''İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni tercih etmeyi düşünüyorum.''

Hiç yorum yok: