28 Mayıs 2009 Perşembe

Doğa Kolejlerinden Fark Yaratan Yenilikler


Doğa kolejlerinin kurucusu Fethi Bey bir girişimci.Tıpkı sürekli nedenleri ile açıklamalı olarak uzun uzun anlattığımız girişimciliği fiilen başarmış bir kişi. Geleceğe dönük vizyonu çok geniş ve net . Okulunu büyütme tanıtma ve geliştirme konusunda Bahçeşehir Üniversitesi ve Uğur Dershaneleri Kurcusu Enver Yücel in başarısına benzer bir başarı hikayesi yazması sürpriz olmaz. Fethi Bey'in üretimden ziyade,ticaret ve hizmet sektörlerine dikkat çekmesinden de anlaşılacağı gibi , geleceğe dönük çok isabetli tespitleri olması sebebeiyle kendisini dinlemenizi isterim.Doğa TV

Genç Bakış AB

Dün akşam Abbas Güçlü'nün sunduğu ve bizim üniversitede (Marmara Üniversitesi ) gerçekleşen genç bakış programındaydım . Avrupa Birliğine Gençlerin bakışının gençler tarafında anlatıldığı programa katılmak çok güzeldi.Abbas Güçlü'ye buradan ulaşabilirsiniz. Gelecekle ilgili tahmin ve analizlerimde örnek aldığım birkaç kişiden biride Yiğit Bulut'tur. Yiğit Bulut'un yazılarına buradan ulaşabilirsiniz.Kendisi ile tanışmak çok güzledi.Önümüzdeki dönemde ortak etkinlikler düzenlemeyi çok istiyorum .Önümüzdeki haftalarda okulumuzdaki Türkçe Edebiyat kulubünün yapacağı etkinlikte de yer alabilirim

Geleceğin Meslekleri ve İş modelleri


Dün gelecekle ilgili tahminler yapan ve futuristlerin düzenlediği Future Talks etkinliğindeydim .Derneğin Onursal Başkanı Alphan Manas geleceğin meslekleri hakkında çok isabetli tespitlerde bulundu.Unilever pazarlama müdürü de bizlere gelecekle ilgili çok farklı bakış açıları sundu. Sizleri de Futuristler Derneğine katılmaya ve gelecek Future Talks toplantılarına beklerim.Blog linki burada

22 Mayıs 2009 Cuma

Çağrıbey Anadolu Lisesi


Çağrıbey Anadolu Lisesi'ndeki son seminerimizi de tamamladık.Böylece 9. 11. ve 12. sınıf öğrencilerinin tamamına Rehber Öğretmenimiz Şaduman Hanım sayesinde ulaşmış olduk. Hocamıza seminer organizasyonları konusunda verdiği bu gönüllü destek için çok teşekkürlerimi sunuyorum. 9.sınıf öğrencisi arkadaşlarıma ise semineri büyük bir ilgi , katılım ve dikkatle dinleme nezaketini gösterdikleri için ayrıca teşekkür ederim. Özellikle başlangıçta yaşları 12lere göre küçük olması nedeniyle , anlattıklarımı anlayabilirler mi diye endişe etmememe rağmen , seminere 12.sınıflardan daha büyük bir istek ve ilgi göstermeleri ise çok sevindirici .

21 Mayıs 2009 Perşembe

Haydarpaşa Bülent Akarcalı Sağlık Meslek Lisesi


İlk meslek lisesi seminerimiz üsküdara bağlı bir sağlık meslek lisesindeydi.Seminere 11 ve 12 sınıf öğrencileri katıldı.Hepsi çok güzel şekilde dinlediler.T
rkiyedeki en şanslı meslek lisesi grubu sağlık meslek liseleridir. Bugün arkadaşlar bunun nedenlerini anlattık .Gerek rehber öğretmenimiz gerek okul idarecilerimize ilgi ve desteklerinden ötürü teşekkür ederim .