17 Haziran 2010 Perşembe

Türkiyenin İlk Tıp Üniversitesi : Bezm-i Alem Vakıf Üniversitesi Geliyor


İstanbul'da oturanlar bilir. Vakıf Gureba Hastanesinin Bağlı olduğu Vakıflar Genel Müdürlüğü ,sağlık alanında eğitim vermek üzere yeni bir üniversite kuruyor.Belki de bu vesileyle gerçek vakıfların kurduğu gerçek bir vakıf üniversitesine sahip olacağız. Gelecek yıl sınava girecek arkadaşlara şiddetle tavsiye edebileceğim bir üniversite . Fotoğrafları web sitesinde bulabilirsiniz. Özellikle Vakıf Gureba Hastanesinin eski hali ni bilenler , şimdi hastaneyi bir kez daha görmeliler. Özel hastaneleri aratmayacak bir hale gelmiş. Bezmi Alem vakıf Üniversitesini tercih edenler bu hastanede pratik yapma imkanı bulacaklar. Bu yıl kılavuzda yer alabilirmi şu an bilemiyorum, ancak ek kontenjana yetişme olasılığı var. Olmadı seneye kadar YÖK kontenjanları büyük ihtimalle onaylar diye düşünüyorum. (Okulun irtibat ofisi Vatan Caddesindeki Migrosun karşında Vakıfbankın 4. katındadır) Bezmi Alem Vakıf Üniversitesi Web Sitesi
Bezm-i Alem Üniversitesi; tıp, diş hekimliği, eczacılık, sağlık bilimleri, eğitim fakülteleri ile sağlık bilimleri, adli bilimler, eğitim bilimleri enstitüleri ve sağlık hizmetleri meslek yüksekokulundan oluşacak.

İlk aşamadaki planlar ise şöyleydi:
Okulun Yeri için Okmeydanında 332 dönümlük bir arazi hemen tahsis edildi.100 dönümü üniversiteye ayrılacak kalan kısmı ise Avm,ofis,reidence ve otel olacak. Okul Hasdal Kışlası ve Kiptaş Finanskente Komşu olacak.Kampüsün 2012 ortalarında bitirilmesi ve 2012-2013 öğretim yılına kadar öğrenci alınması planlanıyor

Vakıf Gureba Hastanesi Web Sitesi

Hiç yorum yok: