2 Ocak 2010 Cumartesi

Kendi İşini Kurmak İçin Ne Yapılabilirsiniz



Kendi işini kurmak isteyen arkadaşlar için küçük bir başlangıç olsun diye şu linklere bir bakın derim. Belki de kendi işinizi kurma yolunda bir adım atmış olursunuz .

Ancak kurumların size ne kadar uygun olduğunu ve iş kurmanıza hangisinin nasıl bir katkısı olacağını sizler araştırabilirsiniz . Ben sadece kendi işinizi kurma konusunda gerek fikir gerek bilgi gerek çevre bakımından size bir katkısı olabilecek kurumları araştırdım ve ortak özelliklerine göre grupladım o kadar. Herhangi biri hakkında şuraya gidin şeklinde bir önerim yada tavsiyem yoktur , katılıp katılmama konusundaki karar size aittir. İşte size 50den fazla bağlantı

Ben

Teb ( Akıl Fikir Yarışması )

Kadınlara Yönelik

10000 Kadın Girişimci Programı ( Özyeğin Üniversitesi )

Kagider (Kadın Girişimciler Derneği)

Genç Girişimci ve İşadamlarına Yönelik

JCI (Genç Girişimciler Derneği)

GYİAD (Genç Yönetici ve İşadamları Derneği )

TOBB ( Genç Girişimciler Kurulu )

İged( İstanbul Genç İşadamları Derneği )

Genç Müsiad

Tügiad

E-tohum (İnternet Girişimciliği)

Üniversite Öğrencilerine Yönelik

Endeavor Türkiye (Girişimcilik Akademisi)

Özyeğin Üniversitesi Girişimcilik Merkezi

Bir Fikrin mi Var Yarışması(Özyeğin Üniversitesi)

Yenikobi Projesi (Özyeğin Üniversitesi)

Sabancı Üniversitesi GGP ( Girişimci Geliştirme Programı )

Üniversite Öğrencilerine Yönelik Kulupler

GFOR (İtü Girişimcilik Kulubü)

Beykoz Lojistik MYO Girişimcilik ve İşletme Kulubü

Odtü Genç Girişimciler Topluluğu

Erciyes Üniversitesi Genç Girişimcler Kulubü

Koç Üniversitesi Geleceğin Liderleri

Marmara Girişimcilik Kulubü(Anadoluhisarı)

YUEC (Yeditepe Girişimcilik Kulubü )

Fatih Üniv Genç Girişimciler Kulubü

Çanakkale 18 Mart Üniv. Genç Girişimciler Topluluğu

9 Eylül Üniv Genç Girişimciler Kulubü

Eğitişim Kariyer Enstitüsü

Lise Öğrencilerine Yönelik

Genç Başarı Eğitim Vakfı

Ted Koleji ( Genç İnovatif Girişimcilik Projesi )

Sosyal Ağlar

XING

LINKED IN

Uluslararası Organizasyonlar

JA- YE : Genç Başarı Eğitim Vakfı

Kamu ,AB, Kobi ,Sivil Toplum Organizasyonları ABİGEM (AB İş Geliştirme Merkezi)

Kosgeb

Tüsiad (Türkonfed)

Tüsiad İş Fikri Yarışması

Tosyov

Tepav

Pendik İş Geliştirme Merkezi

Girişimcilik Haftası Etkinlikleri

Muslim Lyfstyle-
Müsiad

Tuskon

İşhad

İgiad

Diğer Lyfstyle
Rotaract Klubü

Usiad

Web Siteleri
Mor Fikirler

Girisimcilik.org

Girisimcilik.blogspot.com/

Girisimcifikirler.com

Girisimcilik.gen.tr/

İskuruyorum.com

Girisimciyim.org

Girisimciliknetwork.gen.tr

Hiç yorum yok: