14 Ekim 2009 Çarşamba

Üniversite Öğrencilerine Yönelik İlk Seminerimizi Hatırlayalım


İstanbul Ticaret Üniversitesi Endüstri Mühendisliği 1.sınıf öğrencilerine yönelik yaptığımız Endüstri Mühendisliği Kariyerine İlk Adımlar' konulu sohbet için verdiği destek ve ilgiden ötürü Bölüm Başkanımız Sn.Prof. Dr.Semra Birgün Hanım'a ve tüm katılımcı arkadaşlarımıza teşekkür ederim


Öncelikle Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencilerine bugünkü womm seminerine olan yoğun katılımları nedeniyle çok teşekkür ederim .İlgileri ve sabırları nedeniyle şükranlarımı sunarım . Vakitlerini womm konusunda anlatacaklarımı dinlemek için ayırmaları , daha önceden beni tanımadıkları halde soruları ,eleştirileri ve paylaşımları ile seminere katılımcı olmaları nedeniyle de memnuniyetimi belirtmek isterim .

Organizasyonun düzenleyici tarafında ise Marmara Üniversitesi Tanıtım Ajansı ve Gençpark'a sonsuz teşekkürler . Ne teknik bir arıza oldu , ne ayakta kalan dinleyici , ne havasız yada soğuk bir ortam , nede resmi izin konusunda yaşanan bir tatsızlık . İnsanların Yeni Pazarlama Yöntemleri gibi geleceğe dönük bir konu ile ilgili bir seminere katılmalarını sağlamak çok net ve taktir edilmesi gereken bir başarıdır . Beklentilerimin üzerinde bir organizasyon başarısına imza atmalarından ötürü emeği geçen tüm arkadaşlarımı kutluyorum .


Endüstri Mühendisliği öğrencilerinin kariyerlerini geliştirmeleri amacıyla düzenlenen sohbet içi Makine Mühendisleri Odası İstanbul Şubesi Eğitim Birimi Sorumlusu Devrim Kartal'a ve katılımcı arkadaşlara teşekkürler




Ankara Üniversitesi Pdr Bölümünden Değerli Hocamız Binnur Yeşilyaprak Hanım'a bana vermiş olduğu bu imkandan ötürü şükranlarımı sunar , rehber öğretmen adayı öğrenci kardeşlerime de bundan sonraki yaşamlarında başarılar dilerim .


Salı günü Manisada İİBF deki Pazarlama ve Kariyer Seminerini organize eden Geyak (Genç Yatırımcılar Kulubü )ne ve seminere katılan öğrenci arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum .

Hiç yorum yok: