30 Mart 2009 Pazartesi

Nişantaşı Nuri Akın Anadolu Lisesi


Bugün Nişantaşı Nuri Akın Anadolu Lisesinde 11 ve 12 Fen ve TM sınıflarına son ders 40 dakikalık bir seminerimiz oldu. Özellikle yeni geliştirdiğim 45 dakikalık özet meslek analizlerini ilk defa burada sundum. Çok verimli geçtiğini düşünüyorum.Arkadaşların Fen ve TM gibi çok farklı 2 alandan olmasına karşın ,hangi mesleğin hangi gruba girdiği konusunda çok net bilgiler öğrendiğini düşünüyorum.Çünkü birkaç defa tekrarladım örneklerle ve açıklamalarla da sonuçları destekledim . Arkadaşlarıma öss de başarılar diliyor. Bu konudaki bir seminere olumlu bakan okul müdürümüze ve seminerin planlanması ve organize edilmesi konusunda desteğini esirgemeyen okul müdür yardımcılarımıza çok teşekkür ediyor saygılar sunuyorum. Öğrencilerin öss tercihlerindeki isabet oranlarını arttırma konusunda Nişantaşı Nuri Akın Anadolu Lisesi artık bu konuda rakiplerinden bir adım önde .Çünkü hem Türkiyeyi daha iyi anlıyor hemde geleceği daha net görüyor

Hiç yorum yok: